torsdag 10. juni 2010

Come and get your butcher knife

Det er så ufattelig typisk meg, det her. Å komme inn i den sirkelen hvor du bare ser hvor mange venner du ikke har, mens det står hundrevis (...vel) av folk bak deg og på ingen måte vil at du skal flytte. Så da passer det perfekt at jeg har blitt 18 og kan ta av som bare det når det kommer til å være sosial de neste ukene. Det akter jeg også å gjøre! Og bare for å prøve å gire meg opp til Roskilde gikk vi til innkjøp av telt, luftmadrass og partytelt i dag. Kanskje det blir litt bra allikevel? Åja, nei, selvfølgelig blir det ikke det. Jeg kom jo på for ikke så lenge siden at det blir meg og hele syv gutter alene på den campen. Jeg er - sorry to say - egentlig ganske lite keen på å høre på rapekonkurranser og toaletthumor i ti dager, så jeg vurderer å smyge meg til noen andre. Noen jenter som vil ha meg? Do it for tha sistah hood!

Siden jeg klarte å unnslippe eksamen ganske så greit har jeg fri til mandag, noe jeg skal utnytte til det fulle med gaming og ... soving. Samt sushispising, sosialisering, regndansing. Og ja, dere kan høre denne sangen. Så håper jeg alle får den like mye på hjernen som meg, må høre den like mange ganger som meg, og holder på å klikke like mye over Spotify-reklamene som meg.

Og ja, en liten note: Innlegget i går var ikke skrevet som en klage, men som en opplysning. Det var heller ikke meningen å fremstå som en sutreunge, for jeg var faktisk ganske blid da jeg skrev det. Så vet dere dét.

Ingen kommentarer: