tirsdag 1. juni 2010

Dancing on clouds

Det var visst ikke så spennende med blogg allikevel.
Joda, men det ble plutselig sommer i Oslo, og jeg er vel den mest sommeryre personen i dette landet. Altså; yr på sommeren. Så tiden jeg har i varmen fra solen blir brukt til ting som sushispising på Akershus festning, "gresslækking", gåturer i Frognerparken, latenight-shopping, og overdreven fruktspising. Og hvis ingen blir med på det; nei, ta tar jeg hopper for meg selv opp og ned jordet ved siden av huset mitt, som en eller annen Synnøve Finden-budeie. Alt for sommeren, dere. Sommeren er herlig!


Og akkurat nå er det flere ting som er herlig. ...For én gangs skyld. Jeg kom meg ut av en foto-oppgave med overraskende god karakter, leilighet er veldig i boks, jeg har gått i t-skjorte uten noe over for første gang på tre år, det er to (snart en) dag til jeg får kjempefint moldebesøk, og tre (snart to) dager til jeg fyller hele 18 år. Selvfølgelig gleder jeg meg ikke i det hele tatt til sistnevnte, og går igjennom noe man kan kalle en litt for tidlig midtlivskrise. "Aldri mer enspretten på snuplassen. Aldri mer 'ååh, pappa du er så domm!'. Aldri mer grunn til å gjemme sine tre øl i sokkeskuffen, for å virkelig prøve å holde seg på beina når man kommer hjem". Stort sukk. Heldigvis kom jeg på at jeg en eller annen gang mest sannsynligvis havner på gamlehjem med alkoholforbud, og at jeg kan være fjortis igjen da. Nå gleder jeg meg litt til å bli gammel!

Jeg har forresten lagt inn denne bloggen på bloglovin, og det fordi jeg synes det er så utrolig irriterende at ikke alle kan gjøre det, så jeg slipper å sjekke manuelt. Hardt liv! Uansett (og dette er selvfølgelig mye morsommere på svensk), följ min blog med bloglovin'. Do it!

Og ja, vi har fått ny valp i hus. Nydelig, eller hur?

5 kommentarer:

Camila sa...

Koooosevov!Jeg liker fargene her, alt er så sommerlig <3

Tor Olaaaaaaaav sa...

"Heldigvis kom jeg på at jeg en eller annen gang mest sannsynligvis havner på gamlehjem med alkoholforbud, og at jeg kan være fjortis igjen da. Nå gleder jeg meg litt til å bli gammel!"

Du gleder deg til så teite ting. :3

Helene sa...

NAI!?

Anonym sa...

Corey Taylor er gud!!!! og hvis du bare har hørt han med stone stoure så er ikke det rart du må høre han i SlipKont. for i SlipKont er han en helt annen person. jeg har til og med prøvd og høre på han du mener er gud (Philip Anselmo) og jeg kan ikke få stå hva han synger hvordan kan du på stå hat han er bedre en Corey Taylor

Anonym sa...

jeg beklager men jeg kom med en skrive feil i stone stour det skal jo ikke være stone stoure.