mandag 7. juni 2010

Breathing new life

I dag fungerer ikke holdet mitt helt som det skal. Jeg har massiv downtrip etter sukker, søvnunderskudd, solskinn og Vegard. Som du helt sikkert skjønner er det ikke så alt for fristende å gå tilbake til mitt tedrikkende og gresspisende liv. Jeg vil ha sol, litt skyer, shorts, telt, øl, gress, og "Konsentrasjons-camp". Roskilde. Og ja, dere gjettet riktig angående navnet; vi satser på å få færrest mulig venner og mest mulig plass rundt campen vår.

Men da jeg sa hade til Vegard på Gardemoen i går kunne vi si at vi ses om tre uker. Tre uker. Det er virkelig ikke lang tid! Denne uken er eksamensuke hvis vi kommer opp i muntlig, samt at en del av klassen kan komme opp i medieeksamen på fredag. Er jeg ikke en av de kommer jeg garantert opp neste mandag(??), og fredagen samme uke er det siste skoledag. Én uke med sommerferie, og så bærer det rett ned til Roskilde. Wow. ...Og så begynner jeg å tenke; jeg må jo pakke ned alle tingene mine før Roskilde? Skal jeg seriøst flytte om fire uker!? Men.. jeg er jo ikke klar. Jeg er jo ikke klar for å putte ting i oppvaskmaskinen, å vaske mine egne klær, lage min egen mat, passe på meg selv, selv om jeg gjør alt fra før. Jeg er ikke klar til å flytte fra mamma og pappa, selv om dette er andre gang i livet mitt jeg gjør det. Det her går jo ikke!

Så får jeg kjempepanikk med tanke på at jeg ikke har hybel, noen økonomisk plan, venner som bor der, eller i det hele tatt en fremtid som et lykkelig menneske.

Ja. Så deprimerende og panisk er dagen min i dag. Jeg har hatt en kjempebra helg med bursdag, grilling, litt for mange fine gaver og mennesker, CoD og latter. Jeg håper hele sommerferien blir akkurat like bra!
Bildet er stjålet fra Tiril Guttorm.

Ingen kommentarer: