tirsdag 22. juni 2010

Midtsumarnattsdraumar

Jeg drømmer om en blogg der jeg kan fikse designet akkurat som jeg vil. En blogg som fungerer uten egne og sære innstillinger og som er lik hele tiden. En blogg jeg kan designe i Dream Weaver og som jeg kan sette meg litt inn i. Og hvorfor ønsker jeg meg alt dette? Jo, fordi Blogspot har plutselig blitt "fancy", noe som failer helt grenseløst. Ikke bare skal de ha egne og sære koder (som nå har blitt enda særere), men de malene vi endelig hadde blitt vant til er nå borte, og de nye er enda styggere. Way to go! Så nå vurderer jeg nok en gang å slutte med dette tullet, og tar det litt som et tegn fra oven. Jeg vil ha en fin blogg hvis jeg først skal blogge. Fin!

Det skjer heldigvis ikke bare triste ting om dagen, og jeg har det alt for fint. Dietten min har sprukket for fullt, men det driter jeg litt i siden jeg uansett ikke hadde gått rundt og knasket gulrøtter hele Roskilde-oppholdet. Det er strålende sol i den O' store hovedstad, og dagene blir brukt til mæd tææning, isspising, gåing og fotballspilling. Ja, fotballspilling. Selv om jeg hater fotball på TV har jeg alltid synes det har vært kjempegøy å spille, og jeg ble veldig gira da Alexander kjøpte ny ball. Nå har jeg ett stykk superstøl høyrefot og to stykk legger nedspist av mygg. Og nå høres jeg jo god ut, men det er jeg ikke. Jeg lærte meg å skyte ordentlig først i går!

Sommerens andre store event: ny bestevenn! Og .. trommevirvel .. hun er frisør! Ja, fant nemlig ut at jeg måtte klippe meg her om dagen og gråt nærmest hele veien bort til salongen. Jeg gikk selvfølgelig til en annen enn jeg pleier, siden jeg er rimelig lei av at hun bruker håret mitt som stuntfelt. Resultat? Mindre enn én cm ble tatt! Jeg var i ekstase. Håret mitt er mykt, like langt og ikke slitt. Dette ble girly, men jeg hoppet faktisk hele veien hjem. Enkel lykke!

...På tide å sove.

Nynorsk har aldri vært min greie...

1 kommentar:

Camila sa...

Jeg har faktisk lest det stykket. The Complete Works of William Shakespeare, jeg vurderer å ha det som tema i bursdag.

Skulle bare skryte av at jeg leser Shakespeare.

Love you.