fredag 18. juni 2010

Pakkeliste til Roskilde

Da fortsetter vi på den fine Roskilde-serien min! I dag baller vi på med pakkeliste, inspirert av Frøken Rief, og en skriftlig en. Kanskje ikke så veldig gøy for de som ikke skal dit, men kjempegøy for meg.



Praktisk:
♥ Telt
♥ Luftmadrass
♥ Pumpe
♥ Sidevegger til partytelt
♥ Dopapir
♥ Sovepose
♥ Billett
♥ Gaffa
♥ Ladere
♥ Lommebok
♥ Pass (med mindre jeg får bankkort i tide)
♥ Håndkle
♥ Kamera (+ engangs)
♥ Vifte
♥ Solbriller
♥ iPod + høytallere

Klær:
♥ Shorts x3
♥ Bukse x2
♥ Singlet x2
♥ T-skjorte x4
♥ Undertøy
♥ Ullsokker
♥ Converse
♥ Flip-flopzz
♥ Stor hettegenser

Toalettsaker:
♥ Div sminke
♥ Shampoo & balsam
♥ Tørrshampoo
♥ Våtservietter
♥ Myggmiddel
♥ Solkrem
♥ Solbeskyttelse for hår
♥ Mitt enorme arsenal med piller
♥ Hudvask
♥ Tannbørste og -krem
♥ Aftersun

Har jeg glemt noe nå?

2 kommentarer:

pernille sa...

åå, skal du og! BLIR SÅ BRA!

Helene sa...

Selvfølgelig skal jeg! Det blir best :D