lørdag 10. juli 2010

Got the life

Dagene blir brukt akkurat sånn som dager i sommerferien skal. Jeg har kommet meg etter Roskilde-depresjonen og fokuserer mer på alt annet som skjer. Jeg gleder meg til å være alene med Alexander i huset i to uker, selv om det hadde vært superkoselig med i-besøk. Jeg er ikke helt vant til å være så lenge alene hjemme, men det blir det jo en endring på nå. Denne uken har det plutselig skjedd masse: Skoleinntaket var klart rundt en uke før det egentlig skulle, og dere kan tro jeg ble glad da jeg logget meg inn på Vigo og så at jeg hadde kommet inn på Atlanten vgs. Plutselig løsnet en del av grugledingen rundt det å flytte, og nå kan jeg si at jeg bare gleder meg. Og dere, vi har fått oss leilighet! Og ikke bare en leilighet, men en billig og bra en som ligger like ved siden av Storkaia. Dere aner ikke hvor glad jeg er for at vi fant en i sentrum. Så nå er alt i boks og jeg tror dette kommer til å gå overraskende bra.

Dette kommer sikkert til å være det eneste spennende jeg har å skrive om livet mitt på en god stund. Derfor vurderer jeg å faktisk begynne å skrive litt i denne bloggen igjen. Dere vet; om meninger og samfunn og dyr og fugler og alt det der. Me får sjå!