tirsdag 27. juli 2010

I could really use a wish right now, wish right now, wish right now

"Hvordan så du egentlig ut før, Helene? Du vet, sånn før vi ble sammen!"
Jo, min kjære, nå skal du høre. :):):):)

Vi kan jo starte med et koselig bilde for å vise hvor den fantastiske motesansen min kommer fra!


Og så ble det plutselig 2006, og jeg aner virkelig ikke hva som skjedde. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor noen i det hele tatt orket å gå på samme fortau som meg...


Det var også helt uforståelig for meg hvorfor mamma ikke ville at jeg skulle ha dette bilde som profilbilde på Facebook. Det er jo så fint! Og legg merke til klærne. Rosa, liksom!


Neineineineineineineineineineineineinei....


Så ble det 2007, bra gikk til bedre...


Og bedre til best!


Og dette tror jeg jeg har fortrengt :)


Jeg byttet visst også etnisk bakgrunn en gang midt oppi det hele, men det husker jeg i allefall ikke...


Her må jeg egentlig bare spørre om hvem som har tatt øyenbrynene mine!? Når hadde jeg så tynne øyenbryn?


Men så! Så begynte jeg å høre på Metallica, og ble litt normal igjen. Jeg synes i allefall det, mens alle i klassen synes jeg var emo. Skjønner jeg godt - bare se på meg! Emofaen azz...


Så farget jeg håret mørkt, kjøpte meg Immortal-genser, begynte på Ullern og ble barsk!


Der kom du inn, min kjære. Og sist gang jeg sjekket så jeg ca sånn ut.

Du har med andre ord ikke gått glipp av så mange forandringer. Same ol', same old!

Forresten, når jeg først er ute på 'drite seg ut'-stien:

Denne sangen er så grusomt fengende! Rap og Paramore, liksom. Så utrolig elendig, og hjernedød, og på repeat!

5 kommentarer:

Kathrine Stenvaag sa...

AAAAAW

men du må faktisk ha status om airplanes sangen for å være ordentlig kul^^

Helene sa...

Jeg skal det, men da må du kommentere, hvis ikke blir jeg bare ekstrrrremt kleeeeeeinnnnnnn! :P;))

Tor Olaaaaaaaav sa...

lol <3

http://auswitchvegard.blogg.no/ sa...

jeg dævver av den øverste : D

June sa...

DU er (og har tydligvis alltid vært) søt da gitt :D