mandag 2. august 2010

Where I'm Going

Nå er det jo på tide at jeg oppdaterer her. Ikke bare for å gjøre det forrige innlegget mindre synlig, men fordi det faktisk skjer noe i livet mitt om dagen. Denne bloggen kommer nok egentlig til å gå fra randomblogg til oppdateringsblogg for de i Oslo. Passer meg bra!

Så nå sitter jeg her i Torvika. Denne dagen har jeg jo ventet på i et år nå, og det har uten tvil vært en av de mest krevende dagene mine hittil. Jeg er dritsliten og snufsete, og har så mange tanker oppi hodet på én gang. Vi kom til leiligheten vår i syv-tiden i dag, og jeg kan jo ikke si noe annet enn at den var kjempefin. ...Men (selvfølgelig er det et men) det er ikke hjemme. Jeg vet det kommer til å bli mer hjemmekoselig med én gang vi får lang ting i hyller og skap, samt tilbragt litt tid der, men akkurat nå har jeg mest lyst til å bråvåkne av det hele og finne meg selv i sengen min hjemme. Dere vet; når du ser en kjempespennende film og lurer skikkelig på hvordan avsluttningen kommer til å bli, og så er det bare en som har drømt alt sammen. Akkurat nå skulle jeg ønske det var litt sånn. Det er kjipt å dra fra pappa, Sindi, venner, hus og alt som er trygt. Jeg har mest lyst til å spole frem til jeg har fått meg et par venner, jobb, en klasse og trives i leiligheten. Det var visst litt tøffere å flytte enn jeg trodde!

Siden vi ikke fikk tatt med hverken dyner, puter eller håndklær blir vi i Torvika til onsdagen. Da må vi kjøpe seng, busskort og prøve å få innredet oss litt. Nå skal jeg snufse mer til Alexander, prøve ut et nytt (og ekstremt teit) Xbox-spill, prøve å få i meg litt vann siden jeg er ekstremt dehydrert, og prøve å tenke positivt på det hele.


Bildet er linket til kilden.

Hvor bor vi? Vi bor inn den svingen til venstre der. Veldig nærme vann og alt det er mulig å være nærme i Kristiansund. Vi har forresten også verdens feteste rosa skinnsofa i leiligheten. Den er enorm og vi er bestevenner allerede!

3 kommentarer:

Camila sa...

Kom hjem igjen. "Årne sæ" ikke!

June sa...

Det ER litt vanskelig å flytte, men man venner seg til det. Oftest er det jo til det beste også, right? :) Grugleder meg til å flytte jeg også, men jeg må. Blir sikkert bra, og det blir det sikkert for deg også :D

Tor Olaaaaaaaav sa...

Jeg óg skal flytte. Og begynne på jobb. Jeg er redd Helene. ;___;