lørdag 17. juli 2010

Mine yndlingsblogger

Først og fremst vil jeg bare beklage til den personen som kom til bloggen min ved å google "fugler", for at han/hun neppe fant noe relevant. Fuck Google, lizzm.

Siden jeg har bloggtørke, og ikke orker å i det hele tatt tenker på å skrive, skal dere få noe annet å lese på. Noe for jenter, noe for gutter, noe for alle – akkurat sånn som vi liker det! Jeg er veldig altetende når det kommer til blogging, så lenge personen skriver bra, grammatisk korrekt og ryddig. Here we go:

1. Hildechristina.com
HC er min Gud. Og jeg blåser egentlig i om dere synes jeg er jentete og overfladisk; denne damen er genial! Ikke bare fordi hun får meg til å måtte blakke meg bare ved å klikke innom bloggen hennes, men man kan ikke gjøre noe annet enn å elske sarkasmen og skriveferdighetene hennes.

2. Sofsen.com
Sofsen for president! Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg vært dødsforelsket i Sofie. Hele bloggen hennes oser livserfaring og kunnskap, og det skal mye mot til å skrive om så personlige temaer som hun gjør. Sofie hjelper andre og har virkelig gode verdier. Alle burde lese Sofies blogg.

3. Linniiie.com
Det er egentlig litt flaut å like Linnéas blogg om dagen, og det kun fordi alle har kopiert skrivemåten hennes. Dette provoserer meg så mye at jeg enten må slutte å lese bloggen hennes, eller slutte å lese andres. ...Og da blir det nok det andre. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om eplespisingen hennes og frekkheten, men jeg har sett at Linnéa virkelig skal skrive om viktigere ting, og jeg synes hun er en utrolig tøff jente.
(Og så ser Linnéa dette og bare "eh, LOL asssss")

4. Mewkid.blogg.no

Ina er, helt uten tvil, en av de vakreste personene jeg vet om. Hun tar fine bilder, skriver like bra, og er en utrolig hyggelig person. Man blir automatisk glad av denne fargeglade bloggen og positiviteten hun utstråler, og jeg har mange ganger lest igjennom bloggen hennes i flere timer. I tillegg er Ina sunn og kommer med fine oppskrifter. Win!

5. Auswitchvegard.blogg.no
Vegard blogger jo aldri, men jeg blir like gira hver gang han gjør det. Vegards blogg oser først og fremst misnøye og hat mot menneskeheten, men også Vegard. Og når noe oser Vegard, så oser det... bra! I tillegg har han verdens beste header. :L:L:L:L

Det var vel de jeg orket å skrive om, men andre blogger jeg leser er Nora Alba, Birgithe Bjørndal, June, Kukulur, og de som er listet opp på siden her.

Kos dokk!

6 kommentarer:

Tor Olaaaaaaaav sa...

Rimeleg sikker på at jeg hilste på Linnéa på Hove. Snakka i allefall med folk i den campen der.

Og fyren med ecstasy-buskene bodde i nabocampen vår. :3

Helene sa...

Du eier masse! Hjerne-masse!

June sa...

Ååh, meg også! :D Nå ble jeg glad, særlig siden jeg har bloggtørke selv for tiden. Håper det går over snart!

Anonym sa...

yay linker. nå skal jeg sjekke ut :D

Tor Olaaaaaaaav sa...

MEN NÅ SKAL DU HØRE (LESE*) HISTORIEN OM HVORDAN JEG ENDTE ENDTE LITT I DEN CAMPEN!

Jeg gikk nedover branngaten for å komme til campen vår. Og plutselig roper noen "HØYH! Du med håret! Kom her!". Og så gikk jeg bort og presenterte meg og MINDFUCK der var en som heter Tor-Olav der!

Camilla sa...

Jeg leser ingen av dem som står på lista di, untatt Sofsen, hun er rett og slett genial!